sockerbiten.blogg.se

Mitt liv som typ 1 diabetiker genom fest, resor och vardag.

Spik i foten

Publicerad 2013-05-05 18:09:00 i Allmänt,

Vi hyrde en liten lastbil och började riva garderoberna i hallen. När vi höll på som bäst och skulle bära ut en garderob trampade jag på en planka givetvis med en stor spik i sig rakt på stortån. Shit vad ont det gjorde. Det var bara att ta lite kallvatten på det sen fortsätta bära ut garderoberna samt köket. På kvällen kunde jag knappt stödja på den längre. Vi bekantade oss med grannarna som snällt öppnade grinden ut mot gatan. Till lunch körde vi inom Max och jag minskade på dosen då kroppsarbete väntade. Flera timmar senare låg jag på 10,6. Det blev ingen fika för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela