sockerbiten.blogg.se

Mitt liv som typ 1 diabetiker genom fest, resor och vardag.

Sommar

Publicerad 2013-05-09 20:49:00 i Allmänt,

Vilket fantastiskt väder. Dagen börjades med ett pass på gymmet, vågar inte springa med tanke på stortån än. Riktigt härligt att känna kroppen ta i och svetten som bryter ut i pannan. Intensiv träning i 30 min blev det. Därefter gick jag på stan för att sedan möta upp några vänner på Josefinas. Vi beställde rose. Vid nästa beställning kände jag mig lite darrig. Kollade sockret och det låg på 3,8. Det var promenaden på stan som tog på krafterna. Inte mig emot jag beställde in en kladdkaka. En timme senare låg sockret på 7,2. Kvällen avslutades på vapiano med fullkornspasta! Vilken härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela