sockerbiten.blogg.se

Mitt liv som typ 1 diabetiker genom fest, resor och vardag.

Söndagen

Publicerad 2013-04-22 21:53:32 i Allmänt,

Vilket underbart väder vi fick. Sprang på lägenhetsvisningar då vi sålt vår lägenhet. Vi föll för en topprenoverad lägenhet samt ett riktigt renoveringsobjekt. Spännande och se utvecklingen. Vi blev inbjudna på middag hos min sambos föräldrar. Kl 16:00! Lite sent för fika, lite tidigt för kvällsmat så pojkvännen ringde och sa vi kommer vid kl. 17:00. Vilket passar mig (oss) mycket bättre. Det bjöds på ett glas bubbel, vin och en jättegod gryta! Till efterrätt kladdkaka med kokos på! Jag kunde inte motstå en bit så jag syndade. Mmmm :) sen gick vi hem och kollade mig; 5,3 låg jag på! Kunde jag ta en kaka till ju!. Tur och retur tog det 1 h. En härlig promenad i solskenet, våren är så välkommen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela